肥仔爸爸生日會

昨天是肥仔老公的生日,一如以往我收到他指定的生日餐單.每年,他都會心血來潮要我做一款甜品作賀禮,通常是不同款式的批餅.

今年
,他仍然想要一個批餅做甜品,但未能決定想吃甚麼味道,於是他問小公主們爸爸生日應該吃甚麼甜品.大小公主立即齊聲說彩虹蛋糕,他的生日甜品就這樣決定了.

第一次做七層的彩虹蛋糕,效果不錯呢!(這篇已經重複寫了第3次,但不知何解全部消失….真的有心無力了.大家到Facebook上的彩虹蛋糕圖片,看看我回應Czalina的製作流程吧[按此]!)



用上7個早餐碗,一次過入焗爐,不用分幾次焗好.(注意:要先確定是可入焗爐的,而且要先噴好防黏噴霧.)

每層的表面塗一層薄糖霜,依顏色砌好後在蛋糕表面均勻塗上糖霜,配上簡單的甜椰絲和彩糖作裝飾即成.

今年,他除了想吃甜品,還有另一個要求 – 感恩節大餐主題的生日飯.這真是一個大考驗,不單止因為這是一項大工程,而是他在5天前才告訴我,但冰鮮火雞要4天才能解凍,好險呢!

昨天,我一清早要起來為火雞解凍,每半小時換水一次,剛好在下午三時15分完全溶雪,剛剛及時被放入焗爐,做晚飯的大主角.

焗好啦!香噴噴又金黄色的脆皮火雞,好好好好味.

第一次試做,肥仔老公前一晚幫忙預備的唯一菜色 – Green Bean Casserole.

肥仔爸爸回家的一刻,小公主們一湧而上送這張卡給爸爸.2位小人兒大叫"生日快樂",二公主還大唱生日歌,好可愛.

嘉嘉的簽名很大個,一邊寫一邊怕寫得不好,深怕爸爸會不喜歡,真傻女.

由早到晚煮了一整天,差點煮到暈低.在晚餐前的一小時,我可能站得太久頭暈暈,要坐著完成最後幾道菜.還小休了5分鐘,喝了一大杯水,吃了2塊朱古力,然後趕著完成其他菜式.幸好努力沒有白費,所有菜式同時完成上枱.

感恩節生日大餐,一家大細都好開心呢!

肥仔老公一直被放逐在客廳,直至全部菜式上枱後才被邀請過來吃晚飯.他看到滿桌美食,非常滿意地笑了.

大小公主也很喜歡這頓豐富的晚餐,快速地吃了2大件火雞胸,還要求媽媽再切多幾件.

上碟後,仍然見得人,睇得又食得.

生日彩虹蛋糕出場啦!伴碟的還有彩虹紙杯蛋糕.

大細路的肥仔老公,買了足夠的蠟燭代表今年的歲數,好彩我有小蛋糕插這些蠟燭,否則靚靚彩虹蛋糕會被完全破壞.

好靚呀!

看著相片,要去切一件來吃才可以,太好味啦!

所有顏色都調得很理想,一條又甜又好味的彩虹,為這頓晚飯劃上完美的句號.

15 thoughts on “肥仔爸爸生日會

  1. Quo-Quo

    好花心思嘅生日晚餐!
    個彩虹蛋糕好靚呀!
    [版主回覆04/19/2013 12:13:35]謝謝你呀!真係用左我成日去煮,但好成功,肥仔老公好滿意,完全值得呀!

    Reply
  2. Anonymous

    其實係咪因為你掛住整野食唔記得左食野呀, 實在太勁喇, 一個人煮咁多野, 仲要講個rainbow cake就真係整到…
    JULIE
    [版主回覆04/19/2013 13:15:17]多謝讚賞. 🙂
    我有食野架,可能長時間企得太耐,個腦又不停諗要幾時煮邊一道菜,D血上腦唔夠快啩.

    Reply
  3. bv

    一個人整咁多餸仲要整埋蛋糕, 犀利呀
    祝肥仔爸爸生日快樂, 開開心心
    [版主回覆04/22/2013 12:54:15]謝謝祝福。其實好易整,大部分都係焗爐搞掂。

    Reply
  4. nor c

    happy birthday to your good man
    [版主回覆04/22/2013 12:57:57]多謝。他一年先要求一次手,當然要滿足他這個生日願望。

    Reply
  5. kiki

    happy b'day to 肥仔爸爸, 祝肥仔爸爸愈來愈錫mama你同埋兩位小主公, 不過我知佢已經好錫好錫你地呢~~~~~同埋你地全家身體健康, 永遠都咁開心~
    mama……..你真係好勁呀, 好似咩都難你唔到咁既…自從我返工後, 工人姐姐又黎左, 我都無咩煮過野la…一黎好攰, 二黎真係無咩時間, 唯一會既就係keep住煲湯, 係喎…你地外國興唔興煲中式湯水架?
    你個cake好靚呀….係超靚先啱, 我一路睇, 個肚好似好肚餓咁…………
    [版主回覆05/02/2013 05:36:49]他們有飲過,有d好鐘意,有d會飲但唔會特別要求我煮,但已經好耐無煮。
    [kiki回覆05/01/2013 15:40:26]咁你屋企人有無試過飲中式湯架?
    唔知佢地會覺得係點既呢…
    [版主回覆04/22/2013 12:59:53]謝謝kiki.外國人煮的都係西湯,我都好少煲中湯,因為好難買材料。但我其實好想煲多d中式湯水。

    Reply
  6. 慧云嘉申嘉

    Many Happy Returns to 肥仔 Daddy !!
    睇見 Little Panda Mommy 整既 Birthday Cake, 我真系"0" 左咀 !! 哇, 靜系心思都要比 100 分啦 !! 又做足 100 分, 加埋 = 200 分 !!!!
    個生日大餐又好 colourful ! 煲煲又 colourful, 食物又 colourful, cake 又 colourful, 真系切合晒個主題 ~~ RAINBOW
    真系要比個讚 x n 次 !
    [慧云嘉申嘉回覆04/22/2013 21:46:12]你好似仲有兩個色未齊咋喎! 咁好快就可以集齊晒, 恭喜 !!
    [版主回覆04/22/2013 13:02:56]如果有多幾個煲的色,咁就齊晒彩虹色。肥仔老公㝚同意會買齊顏色,仲幫我上網睇邊度有得買,希望可以買齊啦。

    Reply
  7. 伍師奶

    Happy birthday to 肥仔 Daddy
    個生日cake 好靚 wor
    [版主回覆04/22/2013 13:04:06]謝謝伍師奶。好耐唔見你寫,好忙嗎?

    Reply
  8. Jessica

    Happppppppy Birthday to 嘉嘉晴晴爸爸!!!!!!!
    [版主回覆04/22/2013 13:15:41]多謝。我睇你果篇都諗緊他們係咪同一日。他17,史生18?

    Reply
  9. 小車

    好幸福既肥仔爸爸….生日一定開心滿漏…
    [版主回覆04/22/2013 13:17:38]他返到屋企食飯就勁開心。

    Reply
  10. 豆潤之家小四

    祝肥仔爸爸生日快樂!
    個蛋糕真係好靚呀!!!
    [版主回覆04/23/2013 02:14:23]多謝小四.

    Reply
  11. Mr & Mrs Leung

    a table full of Le Creuset!
    [版主回覆04/25/2013 05:34:28]仲有好多要買,不過要睇啱先.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *